اگر از مبدل تورنت در اینترنت آزاد استفاده می‌کنید، امنیت داده‌های ذخیره شده خود در رایانه شخصی را به خطر می‌اندازید. ارائه دهندگان به راحتی فعالیت کاربران را در تورنت‌ها ردیابی می‌کنند و ممکن است چنین اطلاعاتی را با اشخاص ثالث و همچنین شرکت‌های تبلیغاتی به اشتراک بگذارند.

با استفاده از یک VPNرایگان واقعی، می‌توانید به طور ایمن داده‌ها را مبادله کنید، اطلاعات را دانلود یا برای سایر کاربران ارسال کنید. با انتخاب یک برنامه موثر، می‌توانید از انسداد منطقه‌ای عبور و به سایت‌های ممنوعه دسترسی پیدا کنید.

VPN Monster

یک VPNرایگان برای uTorrentاست، اما فقط برای 35 روز. بیش از 100 سرور مکانی در قلمرو 45 کشور برای مشتریان ارائه شده است. بنابراین، می‌توان مسدودسازی به راحتی دور زد. همچنین از دانلود تورنت در قالب حالت ناشناس پشتیبانی می‌کند.

برای حفظ امنیت، از رمزگذاری 256 بیتی استفاده می‌شود که حفظ داده‌های شخصی را تضمین می‌کند.

VPN Monsterیک سیاست عدم ثبت گزارش‌ها را دنبال می‌کند، بنابراین هیچ داده‌های شخصی ذخیره نمی‌شود.

Planet VPN

سرویس VPNرایگان با تعداد محدودی مکان است. اگر اشتراک پولی بخرید، 14 روز ضمانت بازگشت پول وجود دارد.

ویژگی‌های کلیدی این برنامه عبارتند از:

1- نداشتن محدودیت ترافیکی.

2- از ابزارهای استریمینگ پشتیبانی می‌کند.

3- از پروتکل P2Pپشتیبانی می‌کند.

4- پشتیبانی شبانه روزی.

هنگام استفاده از نسخه پولی، دسترسی به 1200 سرور در 60 کشور فراهم می‌شود. می‌توانید از هر نسخه‌ای از نرم افزار در حداکثر ۱۰ دستگاه به طور همزمان استفاده کنید. گزینه Kill Switchنیز فعال می‌باشد که حفظ آثار دیجیتال را غیرممکن می‌کند.

Altvpn

VPNرایگان برای BitTorrentاست که می‌تواند در هر سیستم عامل شناخته شده مانند Windows، Linux، Android، iOSقابل استفاده باشد. می‌توان چند دستگاه را به طور همزمان متصل کرد. به دور زدن انسداد منطقه‌ای کمک می‌کند و بدون محدودیت در سرعت کار می‌کند. استفاده از آن برای P2Pو تورنت‌ها بدون محدودیت ترافیکی مجاز است که به ویژه برای کسانی که دوست دارند فیلم یا بازی دانلود کنند بسیار مهم است.