انتخاب یک VPN رایگان برای Mac می تواند برای ایمن نگه داشتن داده های شما در آن سیستم محلی ضروری باشد . با این حال، شایان ذکر است که سرورهای VPN رایگان برای iPad و Mac دارای محدودیت ها و خطرات بالقوه خود هستند . در اینجا چند مرحله برای کمک به انتخاب VPN رایگان مناسب برای iPad و Mac آورده شده است

  1. از منبع رسمی استفاده کنید . با جستجوی برنامه های VPN در اپ استور رسمی مک خود شروع کنید. این تضمین می‌کند که برنامه‌ای را دانلود می‌کنید که بررسی‌های امنیتی اپل را پشت سر گذاشته است.
  2. نظرات و رتبه بندی ها را بخوانید . با نظرات کاربران و رتبه بندی برنامه های VPN برای شما ارائه شده است. این به شما کمک می کند تا رضایت سایر کاربران و کیفیت خدمات را بسنجید.
  3. سیاست حفظ حریم خصوصی . سیاست حفظ حریم خصوصی سرویس VPN را به دقت مطالعه کنید . اطمینان حاصل کنید که این سرویس اطلاعات شخصی شما را جمع آوری نمی کند یا با اشخاص ثالث به اشتراک نمی گذارد.
  4. امنیت اتصال . تحقق وتایید ، از VPN با رمزگذاری داده قوی استفاده کنید. پروتکل هایی مانند OpenVPN یا IKEv2/IPsec سطح خوبی از امنیت را ارائه می دهند.
  5. سرعت و پهنای باند . به خاطر داشته باشید که یک VPN رایگان ممکن است محدودیت سرعت و پهنای باند داشته باشد . مطمئن شوید که این سرویس سرعت کافی برای خلق و خوی شما ارائه می دهد .
  6. محدودیت های استفاده. بسیاری از VPN های رایگان برای iPad 4 و دیگران، میزان داده، سرعت یا دسترسی به سرورها را محدود می کنند.
  7. مجوزها و دسترسی ها . قبل از نصب برنامه ، با مجوزهای درخواستی آشنا شوید . اطمینان حاصل کنید که آنها با عملکرد سرویس VPN مطابقت دارند و خطری برای امنیت شما ایجاد نمی کنند.
  8. ضمانت آزمایشی یا بازگشت وجه ( پول ) . در صورت امکان ، VPN را انتخاب کنید که ضمانت آزمایشی یا بازگشت پول را ارائه می دهد به عنوان مثال، نسخه آزمایشی Avast VPN رایگان است . این به شما امکان می دهد خدمات را امتحان کنید و مطمئن شوید که انتظارات شما را برآورده می کند . به خاطر داشته باشید که یک VPN رایگان سریع ممکن است ویژگی های محدودی در مقایسه با جایگزین های پولی داشته باشد. اگر به سطح بالاتری از امنیت، سرور و سرعت بیشتر نیاز دارید، ارزش انتخاب گزینه های برنامه پولی را دارد.